piątek, 6 marca 2009

Anetko dziękuje bardzo za życzenia :) Poczytałam na forum opinie o BIO i powiem Ci, że rozczarowana jestem... i w sumie już nie wiem. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do wszelkich specyfików, ale zaczęłam rozważać, że może by coś zastosować, ostatnio w tv bardzo reklamują ten bio cla i tak na niego trafiłam ale czytając na forum... wydaje mi się, że faktycznie jego największym działaniem może być sama psychika i może lepiej zacząć pić zieloną cherbatę i mleko od krowy :D wyjdzie taniej i na to samo... A zakładając, że my musimy zjeść po 6 kapsułek to tani interes to nie będzie... Już nie wiem... Za to wiem, że jest świetny preparat zapychająy aczkolwiek nazwy nie pamiętam z ananasem połyka się go zapija litrem wody i zapycha żołądek tak, że jeść się nie chce - to dla tych którzy po 18 nie mogą się powstrzymać od jedzenia polecałam mi go instruktorka fitnes. Ale obecnie nie mam w tej kwesti żadnego problemu jak i ze słodyczami, trzymaj się Anetka trzymaj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz